Demokratik Bölgeler Partisi (DBP) ve Halkların Eşitlik ve Demokrasi Partisi (DEM Parti) Van İl Örgütleri, 27 Haziran Cumartesi günü Van'da "Özgür Önderlikle Demokratik Topluma" sloganıyla düzenlenen mitingin ardından teşekkür mesajı yayımladı. Ortak açıklamada, Van'ın yanı sıra Erzurum, Kars, Ardahan, Ağrı, Muş, Bitlis, Hakkari ve Iğdır'dan mitinge katılım sağlayan yurttaşlara teşekkür edildi.
Açıklamada ayrıca DBP ve DEM Parti il ve ilçe yöneticileri, seçilmişler, kadın ve gençlik meclisleri, TJA aktivistleri, sivil toplum kuruluşları, sendika temsilcileri ve parti bünyesindeki kurumlara da teşekkür edildi.
Mitingde sahne alan sanatçılar Beser Şahin, Simyager, Koma Amed ve diğer kültür emekçilerinin de anıldığı açıklamada, etkinliği takip ederek kamuoyuna aktaran basın mensupları ile organizasyonda görev yapan tertip komitesi, avukatlar ve diğer görevlilere teşekkür edildi.
Açıklamada, miting öncesinde yürütülen saha çalışmalarına katkı sunan il ve ilçe yöneticileri, belediye meclis üyeleri, belediye eş başkanları ve milletvekillerine de teşekkür edilerek, “Birlikte onurlu bir barışı, özgürlüğü ve demokratik toplumu daha güzel bir ülkede inşa edeceğimiz inancıyla teşekkür ederiz.” ifadelerine yer verildi.




