Yeni sezona güçlü bir başlangıç yapmayı hedefleyen Batman Petrolspor, Bolu Abant Gölü Milli Parkı mevkisindeki kamp merkezinde çalışmalarına başladı. Kırmızı-beyazlı ekip, teknik direktör Selçuk Şahin yönetiminde sezonun ilk antrenmanını yaptı.
Antrenman öncesinde açıklamalarda bulunan teknik direktör Selçuk Şahin, kendisi ve ekibi için yeni bir dönemin başladığını belirterek, Batman Petrolspor’da başarılı olmak istediklerini söyledi.

Şahin, “Kendi adıma ve ekibim adına yeni bir meydan okuma ve yeni bir macera olacak. Son üç yılı çok başarılı geçiren bir kulübe geldik. Amacımız başarılı olmak, güzel futbol oynamak ve stadımıza gelen taraftarları mutlu edebilmek.” dedi.
Batman’da futbola olan ilginin büyük olduğunu vurgulayan Şahin, göreve geldiği günden bu yana taraftar desteğini hissettiğini ifade ederek, özellikle iç saha maçlarında oluşacak atmosferi avantaja çevirmek istediklerini kaydetti.
Yeni sezonda kadronun önemli ölçüde yeniden şekilleneceğini belirten genç teknik adam, bazı oyuncuların takıma katılacağını, bazı isimlerle ise yolların ayrılabileceğini söyledi.
İlk etap kamp çalışmalarını Bolu’da sürdüren Batman temsilcisi, ikinci etap hazırlıklarını ise Kayseri’de gerçekleştirecek. Şahin, Kayseri kampına kadar takımın iskelet kadrosunu oluşturmayı hedeflediklerini ve burada çok sayıda hazırlık maçı oynayacaklarını dile getirdi.
Yaklaşık 14 gün sürecek Bolu kampında ağırlıklı olarak fiziksel çalışmalar yapılacağını aktaran Şahin, kampın son bölümünde taktiksel çalışmalara ağırlık vereceklerini ve bir hazırlık maçı oynayabileceklerini belirtti.
Trendyol 1. Lig’in zorlu ve rekabet düzeyi yüksek bir lig olduğuna dikkat çeken Selçuk Şahin, yeni yükselen bir takım olarak hedeflerinin bulunduğunu ifade ederek, “Umarım hem iyi oyun hem de iyi sonuçlarla Batman halkını mutlu edeceğimiz bir sezon olur.” diye konuştu.
Kulüp yetkilileri ise Batman Petrolspor’un yeni sezon hazırlıklarının 1 Temmuz’a kadar basına kapalı olarak sürdürüleceğini bildirdi.




