Düzce Belediyesi zabıta ekipleri, şehir genelinde gerçekleştirdikleri denetimlerde yere çöp ve sigara izmariti atan kişileri tespit ederek idari para cezası uyguluyor.

Özellikle İstanbul Caddesi ve çevresinde yapılan kontrollerde, sigara izmariti ve çeşitli ambalaj atıklarını yere attığı belirlenen yurttaşlara cezai işlem uygulandığı bildirildi. Denetimler sırasında yere izmarit attığı tespit edilen bir kişiye kesilen cezanın ardından yaşanan diyalog ise dikkat çekti.

Rekor yağışlar sonrası tarımda hasat umudu arttı
Rekor yağışlar sonrası tarımda hasat umudu arttı
İçeriği Görüntüle

Ceza uygulanan yurttaşın “Zaten sigarayı bırakacaktım. Çok iyi oldu, teşekkür ediyorum” diyerek sigarayı bıraktığını ifade ettiği aktarıldı. Ayrıca aynı kişinin sigara paketini çöpe atarak çevre temizliğine destek verdiği belirtildi.

Düzce Belediyesi Zabıta Müdürü Selçuk Yıldırım ise yaptığı açıklamada çevre temizliğinde toplumsal duyarlılığın önemine vurgu yaparak, “Denetimlerimiz aralıksız devam edecek. Daha temiz bir Düzce için çevremizi temiz tutmayı vatandaşlarımızdan rica ediyoruz” ifadelerini kullandı.

Kaynak: HABER MERKEZİ