Fenerbahçe’nin eski teknik direktörü Aykut Kocaman, sarı-lacivertli kulüpte yaşanan teknik direktör tercihi sürecine ilişkin yazılı bir açıklama yaptı. Kocaman, kamuoyunda yer alan bazı haber ve yorumların ardından açıklama yapma gereği duyduğunu belirtti.

Vedat Muriqi yeniden Fenerbahçe'de
Vedat Muriqi yeniden Fenerbahçe'de
İçeriği Görüntüle

Kocaman, 1 Mayıs 2026 tarihinde Aziz Yıldırım’ın davetiyle başlayan sürecin ardından resmi bir paydaşı olmadığı bir çalışma yürüttüğünü ifade ederek, Oğuz Çetin ile birlikte Fenerbahçe’nin sezon planlaması, transfer tercihleri ve oyuncu yapısı üzerine kapsamlı görüşmeler gerçekleştirdiklerini söyledi.

Sürecin ilerleyen aşamalarında teknik kadro değerlendirmeleri sırasında uzlaşma arayışının sürdüğünü aktaran Kocaman, 16 Haziran gecesi yapılan son telefon görüşmesinin ardından iletişimin kesildiğini ve ertesi gün yönetimin farklı bir tercih yaptığına dair bilgiyi medya aracılığıyla öğrendiğini kaydetti.

Kocaman açıklamasında, spor kulüplerinde başarı ve başarısızlıktaki en büyük payın yönetimlere ait olduğunu vurgulayarak, “Seçilmiş iradenin tercihleri ile ilgili sorun olamaz” ifadelerini kullandı.

Deneyimli teknik adam, İsmail Kartal ve ekibine başarı dileyerek, Fenerbahçe’ye olan bağlılığının kişisel kırgınlıkların önüne geçmediğini ve kulübün menfaatlerinin her zaman önceliği olduğunu ifade etti.

Kaynak: AA