Erzincan'ın Kemaliye ilçesinde jandarma ekiplerince yalnız halde bulunan dağ keçisi yavrusu koruma altına alındı.

Edinilen bilgiye göre, Kemaliye ilçesine bağlı Taşyolu mevkisinde devriye görevini sürdüren jandarma ekipleri, arazide tek başına dolaşan bir dağ keçisi yavrusunu fark etti.

Ekiplerin çevrede yaptığı kontrollerde anne dağ keçisine ulaşılamayınca yavru koruma altına alınarak jandarma karakoluna götürüldü.

Sıcaklık artışı tarımsal üretimi düşürüyor
Sıcaklık artışı tarımsal üretimi düşürüyor
İçeriği Görüntüle

Karakolda bakım ve beslenmesi yapılan dağ keçisi yavrusu, daha sonra Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğü ekiplerine teslim edildi.

Yetkililer, doğal yaşamın korunmasına yönelik çalışmalar kapsamında yaban hayvanlarının güvenliğinin sağlanması için benzer durumlarda gerekli müdahalelerin sürdürüldüğünü belirtti.

Kaynak: AA