Süper Lig’e yükselen Amedspor’un bayrağı, alınan izinlerin ardından İstanbul’da Fatih Sultan Mehmet (FSM) Köprüsü’ne asıldı.
Yeşil-kırmızılı bayrağın iki gün boyunca köprüde dalgalanacağı bildirildi.
Xemla herî delal a pirê tu yî!💚❤️
— Amedspor (@amedskofficial) June 22, 2026
Boğaz’a en çok sen yakıştın!💚❤️ pic.twitter.com/TAJYKocwxR
Türkiye’nin en önemli ulaşım noktalarından biri olan FSM Köprüsü’nde Amedspor bayrağının yer alması, kulüp camiasında ve taraftarlar arasında sevinçle karşılandı.
Öte yandan Amedspor bayrağının köprüde iki gün boyunca asılı kalacağı öğrenildi.
Kaynak: HABER MERKEZİ



