Türkiye, Dünya Kupası'ndaki ikinci maçında Paraguay ile karşılaşacak
Türkiye, Dünya Kupası'ndaki ikinci maçında Paraguay ile karşılaşacak
İçeriği Görüntüle

Süper Lig’e yükselen Amedspor’un bayrağı, alınan izinlerin ardından İstanbul’da Fatih Sultan Mehmet (FSM) Köprüsü’ne asıldı.

Yeşil-kırmızılı bayrağın iki gün boyunca köprüde dalgalanacağı bildirildi.

Türkiye’nin en önemli ulaşım noktalarından biri olan FSM Köprüsü’nde Amedspor bayrağının yer alması, kulüp camiasında ve taraftarlar arasında sevinçle karşılandı.

Öte yandan Amedspor bayrağının köprüde iki gün boyunca asılı kalacağı öğrenildi.

Kaynak: HABER MERKEZİ