Van'ın Erciş ilçesinde kadınların tarımsal üretimde daha aktif rol almasını sağlamak amacıyla Erciş Belediyesi tarafından oluşturulan Kadın Kent Bostanı, ikinci yılında da üretime hazırlanıyor.

Çelebibağı Mahallesi'nde bulunan bostanda gerçekleştirilen yeni sezon ekim çalışmalarına Erciş Belediye Eş Başkanı Güler Temel ile kadın meclis üyeleri de katıldı. Kadınlar, domates, biber, patlıcan, salatalık, kavun ve karpuz ekerek üretim sezonunu başlattı.

Gürpınar'da karne öncesi çocuk şenliği düzenlendi
Gürpınar'da karne öncesi çocuk şenliği düzenlendi
İçeriği Görüntüle

Resim

Geçtiğimiz yıl yoğun ilgi gören Kadın Kent Bostanı, bu yıl da kadınların ortak emeğiyle yeniden yeşerirken, tarımsal üretimin yanı sıra dayanışma ve paylaşım kültürünü de güçlendirmeyi hedefliyor. Üretimin her aşamasında aktif görev alan kadınlar hem aile ekonomisine katkı sağlıyor hem de birlikte üretmenin önemini ortaya koyuyor.

Resim

Çalışmalar sırasında değerlendirmelerde bulunan Erciş Belediye Eş Başkanı Güler Temel, kadın emeğinin desteklenmesinin toplumsal yaşamı da güçlendirdiğini belirterek, kadınların ekonomik ve sosyal hayatta daha güçlü bir konuma ulaşmasını sağlayacak projeleri hayata geçirmeye devam edeceklerini ifade etti.

Resim

Erciş Belediyesi, kadınların üretimde söz sahibi olduğu, emeklerinin görünür kılındığı ve dayanışmayı büyüten projeleri sürdüreceklerini belirterek, Kadın Kent Bostanı'nın ikinci yılında da bereketli bir üretim sezonu geçirmesini hedeflediklerini bildirdi.

Muhabir: BAZİT EVREN