Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda teşkilat çalışmalarına ilişkin değerlendirmelerde bulundu.
Erdoğan, AK Parti'nin siyaset anlayışının vatandaşla yüz yüze iletişim üzerine kurulu olduğunu belirterek, gönüller kazanmanın önemine dikkat çekti.
"Hareketimiz Ruberu Muhabbet Üzerine Kuruludur"
Cumhurbaşkanı Erdoğan, paylaşımında şu ifadeleri kullandı:
"Medya tamam, sosyal medya tamam ama bizim hareketimiz ruberu muhabbet üzerine kuruludur. Biz gönüller yaparak, gönüller kazanarak bugünlere geldik. Bundan sonra da yola böyle devam edeceğiz."
"Vatandaşımızla Her An Hemhâl Olacağız"
Teşkilat mensuplarına vatandaşla sürekli iletişim halinde olmaları çağrısında bulunan Erdoğan, şunları kaydetti:
"Teşkilatımız her an vatandaşımızla hemhâl olacak. Bize geleni başımızın tacı edeceğiz. Bize gelmeyeni arayıp bulacak, hal hatır soracak, derdini dinleyeceğiz."
"Eleştirilere Daha Fazla Kulak Vereceğiz"
Erdoğan, sadece takdir değil eleştirilerin de dikkate alınması gerektiğini belirterek, "Tebrik ve takdirler kadar, hatta onlardan daha da fazla eleştirilere kulak vereceğiz. Kibirden özellikle uzak duracağız, tevazuyu elden bırakmayacağız." ifadelerini kullandı.
"İktidar Partisi Dert Kapısıdır"
Vatandaşların sorunlarına çözüm üretmenin öncelikleri olduğunu vurgulayan Cumhurbaşkanı Erdoğan, açıklamasını şu sözlerle tamamladı:
"İktidar partisi demek hacet kapısı, dert kapısı, derman kapısı demektir. Vatandaşlarımızın ilettiği sorunlara bigâne kalmayacak, çare bulmaya çalışacak; çare bulamıyorsak imkânlarımızı daha da zorlayacağız. Allah'ın izniyle çeyrek asırlık destana yeni zaferler eklemeye hep birlikte devam edeceğiz."




