İçişleri Bakanlığı, uyuşturucuyla mücadele kapsamında beş ilde gerçekleştirilen geniş çaplı operasyonların sonuçlarını kamuoyuyla paylaştı.

Bakanlığın sosyal medya hesabından yapılan açıklamaya göre, Antalya, Aydın, Diyarbakır, Isparta ve Kayseri'de uyuşturucu madde bulunduran kişilere yönelik eş zamanlı operasyonlar düzenlendi.

Jandarma Genel Komutanlığı Narkotik Suçlarla Mücadele Daire Başkanlığı ile Cumhuriyet Başsavcılıklarının koordinasyonunda yürütülen operasyonlarda toplam 341 şüpheli yakalandı.

Operasyonlara 146 asayiş timi ve 8 komando timi olmak üzere çok sayıda ekip katıldı. Çalışmalarda toplam 634 jandarma personeli ile 13 özel eğitimli narkotik arama köpeği görev aldı.

İçişleri Bakanlığı açıklamasında, uyuşturucu satıcılarına ve uyuşturucu kullanımını teşvik eden yapılara karşı mücadelenin kararlılıkla sürdürüleceği vurgulandı.

Akaryakıt sektörüne büyük operasyon: 6 şirkete el konuldu
Akaryakıt sektörüne büyük operasyon: 6 şirkete el konuldu
İçeriği Görüntüle

Açıklamada, "Güvenlik güçlerimizin etkin operasyonları ve toplumumuzun desteğiyle, gençlerimizin geleceğini hedef alan zehir satıcılarına karşı mücadelemizi kararlılıkla sürdürüyoruz" ifadelerine yer verildi.

İçişleri Bakanlığı, operasyonlarda görev alan jandarma personelini, Cumhuriyet Başsavcılıklarını ve katkı sunan tüm kurumları tebrik etti.

Kaynak: HABER MERKEZİ