Van Bölge Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nin merkezi kafeteryasında çalışan 35 kişi, hastane yönetimi tarafından yapılan tahliye işlemi sonrası işsiz kaldı. Cafeterya işletmecileri, sözleşmelerinin devam ettiğini ve konunun yargıya taşındığını belirterek, tahliye kararına tepki gösterdi.

Cafeterya işletmecileri, mahkeme sürecinin sonuçlanmadan ve kendilerine herhangi bir resmi tebligat yapılmadan kantinin boşaltıldığını iddia etti. Yetkililerin aldığı karar doğrultusunda polis ve güvenlik elemanların eşlik ettiği tahliye işlemi sırasında, çalışanlar iş yerlerinden çıkarıldı.

Hukuki süreç beklenmedi

Tahliye kararının gerekçesiyle ilgili hastane yönetiminden resmi bir açıklama yapılmazken, işletme sahipleri ve çalışanlar, mahkeme süreci tamamlanana kadar çalışmalarına izin verilmesi gerektiğini savunuyor. İşletme yetkilileri, tahliyenin ardından yaşanan mağduriyetin giderilmesi için hukuki haklarını arayacaklarını ifade etti.

Erciş Belediyesi'nden Örene Mahallesi'nde parke yama çalışması
Erciş Belediyesi'nden Örene Mahallesi'nde parke yama çalışması
İçeriği Görüntüle

Van Haber

Muhabir: EBRU ASLAN