Van'daki İpekyolu ve Edremit Belediyesi, yaz mevsiminin başlaması ve hava sıcaklıklarının yükselmesiyle birlikte Van Gölü ve ilçe sınırları içerisindeki iç sularda yoğunluğun arttığını belirterek yurttaşlara önemli uyarılarda bulundu.

Belediyeler tarafından yapılan açıklamada, özellikle serinlemek ve piknik yapmak amacıyla göl kıyılarına giden yurttaşların can güvenliği konusunda dikkatli olmaları istendi.

Açıklamada, geçmiş yıllarda yaşanan boğulma vakalarının yeniden yaşanmaması için belirlenen kurallara uyulmasının büyük önem taşıdığı vurgulandı.

Yurttaşların, tehlike arz eden bölgelerde bulunan uyarı levhalarını dikkate alması ve güvenli olmayan alanlarda suya girmemesi gerektiği ifade edildi.

Van'daki Atatürk Kültür Parkı’nda hafta sonu 3 ton çöp çıktı
Van'daki Atatürk Kültür Parkı’nda hafta sonu 3 ton çöp çıktı
İçeriği Görüntüle

Yetkililer, özellikle uyarı levhalarının yer aldığı bölgelerde Van Gölü'ne girilmemesi gerektiğini belirterek, olası can kayıplarının önüne geçebilmek için gerekli tedbirlerin alınması çağrısında bulundu.

Kaynak: HABER MERKEZİ