1. Haberler
  2. Van Haberleri
  3. Van Otogarı’nda ‘küfürlü konuşma şikâyeti’ kavgaya dönüştü

Van Otogarı’nda ‘küfürlü konuşma şikâyeti’ kavgaya dönüştü

featured

Küfürlü konuşmalardan rahatsız olan bir grup, firma çalışanlarını şikâyet edince ortalık karıştı. “Neden şikâyet ettin?” tartışması kısa sürede yumruklu kavgaya dönüştü.

Van Şehirlerarası Otobüs Terminali’nde (Otogar) sabah saatlerinde, bir otobüs firmasının çalışanları arasında yaşanan ‘küfürlü konuşma’ şikâyeti, kısa süreli bir kavgaya neden oldu. Yaşanan gerginlik, otogar ziyaretçileri ve yolcular arasında kısa süreli paniğe yol açtı.

Van Haber Gazetesi‘nin aktardıklarına göre olay, otogarda faaliyet gösteren bir otobüs firmasında, bazı çalışanların sürekli küfürlü konuşmalarından rahatsız olan otogar çalışanlarının durumu firma yetkililerine bildirmesiyle başladı.

Kavga şikâyetle büyüdü

Yetkililere yapılan şikâyet sonrası, küfürlü konuşmalarından rahatsız olunan çalışanlar ile şikayette bulunan grup arasında tartışma çıktı. Tartışma, küfürlü konuşmaları şikâyet eden gruba, “Bizi neden şikayet ettin?” sorusunun yöneltilmesiyle aniden fiziksel kavgaya dönüştü.

Polis ekipleri müdahale etti

Otogar içinde çıkan arbedeyi gören çevredeki vatandaşlar ve diğer firma çalışanlarının araya girmesiyle birlikte durum polis ekiplerine bildirildi. Kısa sürede olay yerine gelen polis ekiplerinin müdahalesiyle kavga daha fazla büyümeden sonlandırıldı.

Kavga nedeniyle sabah saatlerinde otogarda kısa süreli bir hareketlilik yaşanırken, otobüslerine binmeyi bekleyen bazı yolcular ve çevredekiler kısa süreli panik yaşadı. Olayla ilgili herhangi bir yaralanma bildirilmezken, emniyet ekipleri olayın ardından soruşturma başlattı. Otogardaki seferler, olayın ardından normale döndü.

Van Otogarı’nda ‘küfürlü konuşma şikâyeti’ kavgaya dönüştü
Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.